Nieuws

Hollandse Haring al 40 jaar vaste prik

Hollandse Haring al 40 jaar vaste prik

Tour Culinair, het sportieve netwerk binnen de hospitalitybranche, viert dit jaar een smakelijke mijlpaal: al 40 jaar wordt er na het fietsen haring gegeten. Sinds de oprichting in 1982 brengen de voor- en najaarklassieker en het zomerse vierdaagse weekend ondernemers en eindverantwoordelijken uit hotellerie, restaurant- en evenementenwereld samen. Er wordt gefietst, kennis gedeeld en vriendschappen gesmeed die een leven lang meegaan.

In 1985 ontstond het idee om de ritten af te sluiten met een koud glas bier en een verse Hollandse nieuwe. Die traditie is sindsdien heilig. Dit jaar werd de veertigste haring-toast extra feestelijk: naast het zilte visje werd er geproost met een glas champagne. Een perfecte afspiegeling van waar Tour Culinair voor staat: sport, inspiratie en volop bourgondische ingrediënten.

Reacties

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen

Onze sponsoren